Veelgestelde vragen

Waar leveren jullie?

Wij leveren onze producten in heel Vlaanderen. Ja kan op deze pagina controleren of je postcode in de lijst van locaties staat waar we leveren. Staat je postcode er niet tussen en woon je toch in Vlaanderen dan hebben we mogelijks een vergissing gemaakt. Stuur ons gerust een berichtje op Facebook of WhatsApp om het te dubbelchecken met ons. 

Staat je postcode in de lijst van locaties dan leveren wij er elke werkdag. 

Hoe moet ik het opwarmen?

Opwarmen is gemakkelijk: elk gerecht is vacuüm verpakt in stevige hittebestendige zakken die je gedurende 30min op 110°C moet opwarmen. Laat je gerechten eerst op kamertemperatuur komen nadat je ze uit de koelkast of diepvries haalt anders bestaat de kans dat je de gerechten langer in de oven moeten opwarmen.

Kan ik de gerechten later opeten?

Ja. Onze Braai packages worden vers gemaakt en de gerechten worden afzonderlijk vacuüm verpakt en gekoeld. Hierdoor kan je de gerechten langer, tot 3 dagen na ontvangst, in een koelkast bewaren.

Hoe moet ik mijn bestelling na ontvangst bewaren?

Alle gerechten zijn volledig gegaard, afgewerkt, gevacuümeerd en worden gekoeld geleverd. Wanneer je je bestelling ontvangt kan je deze best zo snel mogelijk in de koelkast bewaren. Onmiddellijk opwarmen en opeten is zeker niet verboden.

Wat zijn de allergenen?

Je kan onze lijst met allergenen per product hier raadplegen.

Aarzel niet om ons te contacteren indien je andere specifiekere vragen hebt.

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen doe je via ons online bestelplatform. Je zal terecht komen op het elektronisch bestelformulier van Dorst.app. Zij helpen ons om de bestellingen te verzamelen en de betaling veilig af te handelen.

Hoe kan ik betalen?

Betalen doe je op het einde van het bestelproces. Je kan enkel elektronisch met Payconiq / Bancontact of iDeal betalen.

Wanneer moet ik bestellen?

Je kan tot 8u ’s morgens bestellen om je bestelling te laten leveren op dezelfde dag tussen 16u en 22u. Het is belangrijk dat je thuis bent want je moet aftekenen voor ontvangst.

Is de takeaway in Zonhoven gesloten?

Nee, onze takeaway in Zonhoven blijft open. Bestellen om af te halen in Zonhoven moet je wel via een ander formulier doen. Klik hier om te bestellen in Zonhoven

Wat als er niemand thuis is?

In het geval er niemand thuis is proberen we je telefonisch te contacteren en doen we een tweede poging. Je kan met de koerier afspreken om het pakket bij de buren of op een veilige plaats te late zetten. Lukt het geen tweede keer en kunnen we je niet bereiken dan wordt de bestelling terug meegenomen. Alle kosten die verbonden zijn aan het niet kunnen afleveren van een pakket vallen volledig ten jouw lasten.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je bestelling nog niet verzonden is kan je je bestelling telefonisch annuleren via +32 474 440 855. Bij het annuleren van een bestelling brengen we een kost in rekening van 10% van de verschuldigde hoofdsom, met een minimum van €50. Wanneer de bestelling verzonden is kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.

Kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?

Uiteraard. Na het vervolledigen van uw aankoop kan je contact met ons opnemen via bbq@braaibbq.be en vragen voor een factuur. Gelieve uw facturatie gegevens en bestelnummer niet vergeten te vermelden.